måndag 27 september 2010

Världens bästa syster!

Nu är det fest i huset kan jag lova! Stina begav sig ner till Mantorp tillsammans med Erik Svenssons Livi "Bamse" Charmer och vann! Och detta var förmodligen den största segern min syster tagit hittills. För iom den så kom Stina garanterat med i ryttar-SM! WOHO! Vilken lycka! Och hon gjorde det med bravur. Loppet var öppet för ryttare med högst 10 segrar (själv kan man stoltsera med 11 :-) ) och såg på förhand jämt ut. Men vi körde lite taktiksnack innan hur "Bamse" trivs bäst och idag trivdes han som fisken i vattnet. Och Stina red ett snyggt lopp i ledning med massa krafter kvar in i mål. Ruggig häst! Och ruggig ryttare! Stina har verkligen varit bäst när det gäller, för så sent som i torsdags hade hon tre segrar och vi båda trodde då att vi kunde räkna bort SM-plats för någon utav oss. Men i fredags så vann hon en säker seger med Jahnita och nu också med Livi Charmer. jag får säga om min syster som hon själv sa om Jahnita i vinnarcirkeln: Hon är grym!

STORT GRATTIS TILL STINA!
SM-guld, SM-guld, SM-guld......

5 kommentarer:

  1. Oj, det var värst. Så du menar att jag kan ändra mammas telefonbok som du lagt in från "den bortskämda dottern" till "den bästa dottern" utan att du blir sur ? :)

    SvaraRadera
  2. Hälsa Grattis till Stina!!!:)
    Superkul!
    Kram från Sara A på Bergsåker

    SvaraRadera
  3. HEJ
    GRATTIS TILL DIN SYSTER. JAG TÄNKTE FRÅGA HUR OFTA DU FÅR FRÅGAN OM DU VILL RIDA OCH OM DU TIPSAR OM NÅGON ANNAN NÄR DU INTE KAN?

    SvaraRadera
  4. Oftast så rider jag våra egna eller så har jag en god kommunikation med de tränare som jag brukar rida åt. Använder mig även av att sätta upp mig som tillgänglig ryttare på närliggande banor. Om det är lopp jag inte får/kan rida så tipsar jag självklart om andra ryttare.

    SvaraRadera